s.f.
–Acţiunea de a (se) nişa şi rezultatul ei.
Specializare–
„Specialiştii din domeniu sunt de părere că în 10 ani
nişarea va fi şi mai puternică, mai ţintită către dorinţele
telespectatorilor. Drept urmare, va scădea publicul televiziunilor generaliste
şi va creşte cel al nişelor.“ R.l. 10 II 07 p. 9
„piaţa confirmă începutul de nişare realizat
de Guerrilla (politică, umor) şi Deea (electro-underground)...“ adevarul.ro,
citat de R. Zafiu în R.lit. 22 / 08
„Cel mai la îndemână exemplu de nişare este
chiar RBS România, care s-a reorientat în primăvară, în virtutea noii strategii
a grupului-mamă, Royal Bank of Scotland, de a dezvolta activitatea de retail
numai în pieţele de bază, Marea Britanie şi SUA, şi de a restructura
operaţiunile de retail din restul pieţelor.“ businessmagazin.ro 10 XII 12
(din nişá)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu