15.07.2013

tag line

s. (cuv. engl.)

–În mesajele publicitare, frază scurtă cu care, prin repetare, ajung să se identifice un produs, o companie, o persoană etc.–

Tagline-ul, comunicarea de până acum «Tu faci viitorul» şi întregul limbaj Connex au dispărut, făcând loc unei schimbări de atitudine.“ capital.ro 27 I 05

„Cu tagline-ul (catchy, să recunoaştem!) «Cum să-ţi crezi ochilor dacă ei nu sunt ai tăi?», «The Eye» croşetează pe ideea «ai grijă ce-ţi doreşti, că poate primeşti mai mult şi nu-ţi place», altoită pe extrem de realul fenomen al memoriei celulare: violonista Sydney (Jessica Alba), oarbă din naştere, este beneficiara unui transplant de cornee care-i redă vederea, dar îi provoacă şi nişte viziuni oribile, ce prevestesc morţile iminente ale celor din jurul ei.“ da.zf.ro 21 III 08

„«Dragoste. Ură. Relaţii» este tagline-ul acestui lungmetraj“ hotnews.ro 1 III 12

v. şi da.zf.ro 20 IV 07, G. 10 X 07 p. 30

[pron. téglain]


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu