–În mesajele publicitare, frază scurtă cu care, prin
repetare, ajung să se identifice un produs, o companie, o persoană etc.–
„Tagline-ul, comunicarea de până acum «Tu faci
viitorul» şi întregul limbaj Connex au dispărut, făcând loc unei schimbări de
atitudine.“ capital.ro 27 I 05
„Cu tagline-ul (catchy, să recunoaştem!) «Cum
să-ţi crezi ochilor dacă ei nu sunt ai tăi?», «The Eye» croşetează pe ideea «ai
grijă ce-ţi doreşti, că poate primeşti mai mult şi nu-ţi place», altoită pe
extrem de realul fenomen al memoriei celulare: violonista Sydney (Jessica
Alba), oarbă din naştere, este beneficiara unui transplant de cornee care-i
redă vederea, dar îi provoacă şi nişte viziuni oribile, ce prevestesc morţile
iminente ale celor din jurul ei.“ da.zf.ro 21 III 08
„«Dragoste. Ură. Relaţii» este tagline-ul
acestui lungmetraj“ hotnews.ro 1 III 12
v. şi da.zf.ro 20 IV 07, G. 10 X 07 p. 30
[pron. téglain]
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu